Zwroty i wymiany w sklepie internetowym esavpol.pl

    Na zwrot lub wymianę towaru zakupionego w sklepie internetowym masz 14 dni od dnia zakupu. Możesz skorzystać z tej możliwości, jeśli towar: 

    • nie był otwierany
    • nie był na indywidulne zamówienie
    • nie jest uszkodzony
    • posiada termin przydatności do spożycia (dotyczy wszystkich produktów z datą ważności)
    • nie pochodzi z oferty promocyjnej lub wyprzedażowej
    • nie jest mrożonką, nabiałem lub produktem chłodzonym

     

    Jak wymienić produkt ?

    Zwróć zamówiony produkt i od razu złóż oraz opłać nowe zamówienie, aby szybko otrzymać swoje zakupy.

    Jak zwrócić produkt ?

    Masz dwie możliwości:

    • zwrot w sklepie stacjonarnym
    • zwrot poprzez odesłanie na adres punktu sprzedaży wybraną i opłaconą przez Ciebie metodą dostawy (nie przyjmujemy paczek za pobraniem).

    Co zrobić, aby zwrócić produkt? 

    1. Wydrukuj i wypełnij formularz zwrotu towaru.

    2. Jeśli zwracasz produkt w sklepie stacjonarnym, zanieś go razem z dowodem zakupu i formularzem zwrotu do punktu odbioru w Gliwicach, ul. Sowińskiego 7.

    3. Jeśli odsyłasz produkt, zapakuj go starannie tak, aby ograniczyć uszkodzenia podczas transportu (zobacz poniżej: Jak zapakować zwracany przedmiot?), dołącz dowód zakupu i formularz zwrotu, a następnie wyślij paczkę na adres ul. Sowińskiego 7, 44-100 Gliwice.

     

    Jak zapakować zwracany przedmiot ?

    Ważne jest, aby towar wrócił do nas jako pełnowartościowy i możliwy do dalszej sprzedaży. Dzięki temu będziemy mogli zwrócić Ci pełną kwotę. Nie bierzemy odpowiedzialności za wszelkie uszkodzenia, do których może dojść podczas transportu Twojego zwrotu do punktu sprzedaży.

    Sprawdź, co zrobić, by przesyłka dotarła do nas bezpiecznie:

    1. Dobierz odpowiedni rozmiar kartonu.

    2. Dołącz dokument sprzedaży.

    3. Zabezpiecz zwracany przedmiot tak, aby nie przesuwał się w paczce i podczas wysyłki nie uległ uszkodzeniu.

    4. Dokładnie zaklej przesyłkę taśmą do pakowania.

    5. Nadaj paczkę zgodnie z wybraną przez siebie metodą dostawy.

    Towar zwrócony. Co dalej ? 

    Zwrot w sklepie stacjonarnym 

    1. Sprawdzamy zwracane przedmioty na miejscu: ich stan oraz zgodność z wypełnionym formularzem zwrotu.

    2. Po pozytywnej weryfikacji zwracamy pieniądze tą samą metodą, którą opłacono zamówienie lub gotówką bezpośrednio w sklepie.

    3. Wystawiamy korektę dokumentu zakupowego, którą otrzymujesz na miejscu.

    Zwrot przez odesłanie

    1. Sprawdzamy przesyłkę: zgodność towaru z otrzymanym formularzem zwrotu oraz jego stan.

    2. Po pozytywnej weryfikacji zwracamy pieniądze tą samą drogą, którą opłacono zamówienie lub na wskazany numer rachunku bankowego (dotyczy płatności przy odbiorze).

    3. Wystawiamy korektę i wysyłamy ją do Ciebie mailem.

    Zwrot środków

    Zwrot gotówką od razu po akceptacji zwrotu – dotyczy towarów zwracanych w punkcie odbioru.

    Zwrot przez iMoje – jeśli opłacono zamówienie przy pomocy iMoje, zwrot nastąpi tą samą metodą w ciągu maksymalnie 14 dni od otrzymania towaru – dotyczy towarów odesłanych w ramach zwrotu i zwracanych w punkcie odbioru.

    Zwrot płatności przy odbiorze lub wykonanej przelewem tradycyjnym – zwrot nastąpi na konto podane w formularzu zwrotu w ciągu maksymalnie 14 dni od otrzymania towaru – dotyczy towarów odesłanych w ramach zwrotu i zwracanych w punkcie odbioru.

    Masz pytania ?

    Wybierz najwygodniejszą dla Ciebie drogę kontaktu:

    Jesteśmy dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 16:00.

    < Cofnij

    < Wróć na stronę główną