Reklamacje w sklepie internetowym esavpol.pl

    Jeśli coś poszło nie tak z Twoim zamówieniem, skontaktuj się z nami:

    • klienci hurtowi: 512 416 474
    • klienci detaliczni: 32 400 04 44
    • napisz wiadomość: reklamacja@esavpol.pl

    Zrób to zanim podejmiesz jakiekolwiek działania związane z reklamacją. To nam umożliwi znalezienie wygodnego i korzystnego dla Ciebie rozwiązania oraz szybsze załatwienie sprawy.

    Jak zgłosić reklamację ?

    Do złożenia reklamacji potrzebny jest poprawnie wypełniony formularz reklamacyjny.

    Wypełnij go, podając wszystkie dane z zamówienia oraz powód złożenia reklamacji:

    • Produkt uszkodzony w transporcie
    • Brak produktu w przesyłce
    • Błędny produkt w zamówieniu
    • Produkt wadliwy
    • Inne.

    Jak i gdzie zareklamować towar ? 

    Masz dwie możliwości:

    • reklamacja w sklepie stacjonarnym
    • reklamacja poprzez odesłanie towaru na adres punktu sprzedaży wybraną i opłaconą przez Ciebie metodą dostawy (nie przyjmujemy paczek za pobraniem). Jeśli uznamy Twoją reklamację, zwrócimy Ci poniesiony koszt odesłania towaru.

    Reklamacja w sklepie stacjonarnym

    1. Pobierz formularz reklamacyjny, wydrukuj go i wypełnij.

    • Podaj wszystkie wymagane dane z zamówienia.
    • Wybierz powód złożenia reklamacji.
    • Wybierz oczekiwaną formę rekompensaty.

    2. Przygotuj produkty, formularz reklamacyjny i dowód zakupu.

    3. Zanieś reklamowane produkty i wymagane dokumenty do naszego punktu odbioru w Gliwicach, ul. Sowińskiego 7.

    Reklamacja poprzez odesłanie towaru na adres punktu sprzedaży

    1. Pobierz formularz reklamacyjny, wydrukuj go i wypełnij.

    • Podaj wszystkie wymagane dane z zamówienia.
    • Wybierz powód złożenia reklamacji.
    • Wybierz oczekiwaną formę rekompensaty.

    2. Przygotuj produkty i zabezpiecz je przed ewentualnymi uszkodzeniami w transporcie.

    3. Zapakuj je. Dołącz formularz reklamacyjny i dowód zakupu.

    4. Dokładnie zaklej karton i wyślij paczkę na adres punktu sprzedaży wskazany na fakturze.

    Jak zapakować reklamowany przedmiot, jeśli chcę go odesłać?

    Sprawdź, co zrobić, by przesyłka dotarła do nas bezpiecznie:

    1. Dobierz odpowiedni rozmiar kartonu.

    2. Zabezpiecz zwracany towar tak, aby podczas transportu nie uległ uszkodzeniu.

    4. Dokładnie zaklej przesyłkę taśmą do pakowania.

    5. Nadaj paczkę zgodnie z wybraną przez siebie metodą dostawy.

    Towar odesłany. Co dalej ?

    1. Przyjmujemy reklamowany towar.

    2. Rozpatrujemy reklamację na podstawie dołączonego formularza reklamacyjnego. Do każdej sytuacji podchodzimy indywidualnie.

    3. O rozpatrzeniu reklamacji informujemy mailowo.

    4. Gdy uznamy Twoją reklamację, zwracamy pieniądze tą samą metodą, którą opłacono zamówienie.

    W jaki sposób otrzymam zwrot środków w przypadku uznania reklamacji? 

    Zwrot przez iMoje – jeśli zamówienie opłacono przy pomocy iMoje, zwrot nastąpi tą samą metodą w ciągu maksymalnie 14 dni od uznania reklamacji – dotyczy towarów odesłanych w ramach reklamacji i reklamowanych w punkcie odbioru.

    Zwrot płatności przy odbiorze lub wykonanej przelewem tradycyjnym – zwrot nastąpi na konto podane w formularzu reklamacyjnym w ciągu maksymalnie 14 dni od uznania reklamacji – dotyczy towarów odesłanych w ramach reklamacji i reklamowanych w punkcie odbioru, jeśli nie zaakceptowano zwrotu gotówką.

    Masz pytania ?

    Jesteśmy dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 16:00.

    < Cofnij

    < Wróć na stronę główną