Reklamacje w sklepie internetowym esavpol.pl
Jeśli coś poszło nie tak z Twoim zamówieniem, skontaktuj się z nami:
Zrób to zanim podejmiesz jakiekolwiek działania związane z
reklamacją. To nam umożliwi znalezienie wygodnego i korzystnego dla Ciebie rozwiązania oraz
szybsze załatwienie sprawy.
Jak zgłosić reklamację ?
Do złożenia reklamacji potrzebny jest poprawnie wypełniony formularz reklamacyjny.
Wypełnij go, podając wszystkie dane z zamówienia oraz powód złożenia reklamacji:
- Produkt uszkodzony w transporcie
- Brak produktu w przesyłce
- Błędny produkt w zamówieniu
- Produkt wadliwy
- Inne.
Jak i gdzie zareklamować towar ?
Masz dwie możliwości:
- reklamacja w sklepie stacjonarnym
- reklamacja poprzez odesłanie towaru na adres punktu sprzedaży wybraną i opłaconą
przez Ciebie metodą dostawy (nie przyjmujemy paczek za pobraniem). Jeśli uznamy Twoją reklamację, zwrócimy Ci poniesiony koszt
odesłania towaru.
Reklamacja w sklepie stacjonarnym
1. Pobierz formularz reklamacyjny, wydrukuj go i wypełnij.
- Podaj wszystkie wymagane dane z zamówienia.
- Wybierz powód złożenia reklamacji.
- Wybierz oczekiwaną formę rekompensaty.
2. Przygotuj produkty, formularz reklamacyjny i dowód zakupu.
3. Zanieś reklamowane produkty i wymagane dokumenty do naszego punktu odbioru w Gliwicach, ul. Sowińskiego 7.
Reklamacja poprzez odesłanie towaru na adres punktu sprzedaży
1. Pobierz formularz reklamacyjny, wydrukuj go i wypełnij.
- Podaj wszystkie wymagane dane z zamówienia.
- Wybierz powód złożenia reklamacji.
- Wybierz oczekiwaną formę rekompensaty.
2. Przygotuj produkty i zabezpiecz je przed ewentualnymi uszkodzeniami w
transporcie.
3. Zapakuj je. Dołącz formularz reklamacyjny i dowód zakupu.
4. Dokładnie zaklej karton i wyślij paczkę na adres punktu sprzedaży
wskazany na fakturze.
Jak zapakować reklamowany przedmiot, jeśli chcę go odesłać?
Sprawdź, co zrobić, by przesyłka dotarła do nas bezpiecznie:
1. Dobierz odpowiedni rozmiar kartonu.
2. Zabezpiecz zwracany towar tak, aby podczas transportu nie uległ
uszkodzeniu.
4. Dokładnie zaklej przesyłkę taśmą do pakowania.
5. Nadaj paczkę zgodnie z wybraną przez siebie metodą dostawy.
Towar odesłany. Co dalej ?
1. Przyjmujemy reklamowany towar.
2. Rozpatrujemy reklamację na podstawie dołączonego formularza reklamacyjnego. Do
każdej sytuacji podchodzimy indywidualnie.
3. O rozpatrzeniu reklamacji informujemy mailowo.
4. Gdy uznamy Twoją reklamację, zwracamy pieniądze tą samą metodą, którą opłacono
zamówienie.
W jaki sposób otrzymam zwrot środków w przypadku uznania reklamacji?
Zwrot przez iMoje – jeśli zamówienie opłacono przy pomocy iMoje,
zwrot nastąpi tą samą metodą w ciągu maksymalnie 14 dni od uznania reklamacji – dotyczy towarów odesłanych w
ramach reklamacji i reklamowanych w punkcie odbioru.
Zwrot płatności przy odbiorze lub wykonanej przelewem tradycyjnym –
zwrot nastąpi na konto podane w formularzu reklamacyjnym w ciągu maksymalnie 14 dni od uznania reklamacji –
dotyczy towarów odesłanych w ramach reklamacji i reklamowanych w punkcie odbioru, jeśli nie zaakceptowano
zwrotu gotówką.
Masz pytania ?
Jesteśmy dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 16:00.
< Cofnij
< Wróć na stronę główną